JANGAN BIARKAN HIDUP ANDA DISELUBUNGI...EVENT!!

Assalamualaikum..(ikut nada cm ust kt radio HOT.fm)..hehe

mggu nie aku nk tulis aktiviti2 dak2 rumah nie sepanjang minggu..sme mcm 2 mnggu lpas,rumah nie kembali sunyi sepi..ble siang nmpak cm rumah kosong..ble mlm plak nmpak cm rumah antu..huuhuh(seram2)..mane g sume org?adakah balik umah?clubbing?tido di masjid untul qiamulail?atau pn melawat umah mertua?..jom kite merungkai misteri ini..

bilik no 1..(afiq dan redha)
2-2 mamat nie ntah mane2 ntah pegi..redha cm bese bz ngan MPP.lg2 ade eduquest camp plak mnggu dpn..byk la keje mamat nie..afiq plak x taw la wat2 bz kowt.haha..pas disiasat die mmg g merantau.pg2 khamis da melarikan diri ke KL.katanya nk jumpe org..ntah kul bpe ntah blik..jumpe awek kowt.mamat nie bkn ley caye..huhu..ari jumaat lak die ade dinner ngan spe ntah.blik2 kecoh bwk bunga ros ngan bank of bear die..aku pn ade la..smlm plak g tgk teater.padan muke ko pg ko sorg2 dak umah nie nk g ari ahad..hahaha..

bilik no 2..(shahir & kusyer)
shahir ptg jumaat da blik umah..dgr cter die ade race ujung mggu nie kt litar sepang..ats permintaan penaja die pn terpaksa la blik tuk meneruskan karier die..huhu..kusyer plak ilang tiap2 mlm..dgr2 die ade wat grand dinner kt UTP nie..pe nme die MAKK..cm aku pggil mak aku plak..ade ke tema die winter..aku dr nk g sem ni trus x jd pg.1 hal plak nk cr baju ikut tema 2..wat la tema hip hop ke,rock n roll ke,padang pasir ke.ok la skit.sng skit cr baju.nie winter bajet korea la..2 la akibatnye kalo slalu tgk cter korea je...

bilik no 3..(acap dan zul)
acap cm bese suke bersendirian..skrg nie slalu ilang je kt bilik..r2 1 ari ilang.dgr die nye 'kekasih x bpe sihat' so die pn hantar la g 'klinik'..die nie kalo 'kekasih' ati die sakit sikit pn die da x keruan.maklumla 'kekasih' kesayangan..haa mamat zul nie xpyh cter la..nk nmpak muka kt blik bkn main pyh..die akn de blik ble nk main pes or tgk movie..lain g mne ntah..tp ujung mggu nie mmg die bz la..mklum la jd PM event KET..aku pn xtaw nie event ape..yg aku taw die lebih kurang cm cte kt tv3 2..kapten kit..kui3

bilik no 4..(raimi n oil)
hmm raimi cm bese..mlm2 tgk movie or series..tp mlm jumaat r2 dgr die kne duty kt ICN..event foreigner..1 mlm xde..die mghabis kn mase die menshoot gmbr..esok nye die da cm da x sihat da..mybe die rindu ngan gelek2 masyuk dr niger yg die usha mlm 2..huhu.kantoi lak..haha..oil plak sme cm zul..mamat nie smenjak 2 menjak nie smakin berkecimpung dlm dunia event..mcm2 event die join..maybe bls dendam kt rum8 die kowt..start dr jumaat mlm smpai la ari nie time table die full..ai nmpaknye pas nie ko ble jd cm zul la..huhuhu

bilik no 5..(loco n ben)
ben sejak dr klas pcs r2 die da menghilang..adakh die merajuk ngan oil sbb oil x add mse time pcs??xmungkin2..sbb die bg oil kunci kete die sblm die blah.stelah diselidik bru la dpt taw die g langkawi..mak aih nie mmg btl bls dendam sbb x ikut bercanda r2..dgr2 die ade jd wakil SPE ke sne.xtaw la wakil jd pe.maybe pertandingan menari kwt.maklum la da ari2 training kt blik.hahaha..loco plak sibuk ngan pementasan bangsawan die..die tiap2 mlm training..ai mmg pelakon berjaya la loco..aku sempat gak tgk persembahan die smlm.pergh..best2..truskan loco usahamu mnggntikn rosyam nor..

hmm ok la.aku nk smbung study nie.mggu dpan de test.doakn penduduk rumah nie success..sekian dan JANGAN BIARKAN HIDUP ANDA DISELUBUNGI..EVENT!!!

adios talamus
2 Responses
  1. hohohoho....sem nie korg join la events k aper k....

    but sem depan ak nk free evnts n join kelas memasak ngn shahir..

    anyone nk join the club????


  2. wau..satu persatu makhluk kat umah ni ko selidik baguih2..
    pasal kekasih aku tu 'cinta' sementare je..aku plan nk 'curang'..nk cari yg lg mantop, cantik, yg penting dpt gembirakn aku di jalan raya kihkih..tp stakat die yg paling bjasa..senyap2 kat sni sude..nt 'kekasih' aku tau abes..

    oi saudagar sepi, mmg ko ni sepi btol la..ade lak mse ko citer hikayat umah ni..aku pun byk gak nk ckp nih..tp xde mse la plok
    xpa2..nantikan karya dr Perantau Malaya