SIMPTOM-SIMPTOM ORANG ANGAU 1

assalamualaikum..
haa..pe kabo sume??harap2 bk2 la yer..

ari nie aku nk cter pasal simptom2 org angau kt umah nie..tp sebelum aku cter pasal tjuk utama nie aku nk cter skit sal ujung minggu dak2 umah nie mggu lpas..

hmm seperti biasa dak2 umah nie akan dtg idea2 pelik ble2 nk dkt2 weekend..1 mlm mse aku g blik no 2,tbe2 kusyer ajak g tgk movie..die kata cter ironman 2 bru kuar..aku pn kata set je..cter tu kuar ari jumaat..jumaat plak cuti.so pe lg on saja..selepas dibuat survey.remi,kusyer,aku,acap n zul kata nk g..on je la 1 kete gerak.pas 2 dgn bantuan artis umah nie,pi la reserve tiket.artis xpat join sebb nk blik umah,syahir pn blik umah.ada perlumbaan katanye,redha ngan oil xtgk wayang ben plak xtaw asl x ikut..

so nk jd cter jumaat mlm 2 pn sume siap la nk gerak..movie start kul 12 tp pas maghrib da nk gerak.pe jadahnye dak2 nie..angin tul aku.ngan perut x isi lg sume menggagahkn diri gerak g JJ ipoh..nie sume keje sape?ha..pkir sendiri..mse nk gerak 2 berlaku lg skit perubahan participant tuk g mlm 2..zul diganti ngan makhluk bayangan umah nie..(duwe).asl zul x g?hmm..xtaw la.acap kata die ade hal..tp hanya dak umah nie yg mengetahui..hehehe..

perjalanan tetap diteruskn tanpa zul..berbekalkn kete saga baru berwarna itam,akhirnya kami sampai ke JJ.mse tu jam kul bpe ntah.aku n duwe yg dok blakang mencaci2 org didepan sbb perut da lapa nie..acap trun join sme..smpai d JJ duwe ngan acap g amik tket.yg lain dok dlm kete..mengumpat dak2 rc..hahaha.

da dapat tket ktorg patah blik ke medan tuk mensantapkn diri..tbe2 acap cm pelik bile org sebut medan.die semakin confius.akhirnye bru die sedar medan yg disebut adalah medan gopeng bukannya medan kt indonesia 2.hahaha..acap2...

smpai kt medan kt area kul 10..cr kedai punye la payah..padahal melambak je kedai..da dapat kedai plak org kedai 2 cm xnk niaga plak..angin tul aku.ade la 5 minit tggu org nk amik order..nie sume ble wat gaduh nie..rse2 cm nk blah dr kedai 2 tbe2 big bos dtg amik order..order jgn x order..sementara tunggu makanan sampai..masing2 bukak topik..topik nk racist je.acap plak tersenyum sipu2 sorg2..aku pn pelik asl mmat nie..rupe2 nye.die ngah mengusha awek kt belakang..da r awek 2 dtg 1 fmily.rmi pmpn...skali bpk ikut da..acap kata senang trus berkenalan kalo bpak ada...hahaha..duwe trut join de club..

abis je makan pi solat berjemaah kt medan gopeng then fly blik ke JJ..smpai JJ dkt area 11.30..mse 2 org2 yg tgk wayang bru kuar..ktorg pn dok la kt kusi malas smbil mencuci mata yg mengantuk..rmi plak dak2 utp mlm2 nie..da abis sume kuar bru pi naik atas..smpai kat atas rmi plak.de gak dak2 utp..adoi kecik sungguh dunia nie..xde ke dak uia ke,utm ke,upsi ke..adoi2..

da masuk dlm kne plak lyan2 iklan dlm 2..start trus je da r..da r aku da start ngantuk.bkk plak iklan2 bodo 2.tp nasib bk kejap je..then movie pn terus ditayangkn..IRONMAN 2..NAK DIJADIKAN CTER(AIK ASAL URUP BESAR??)..TBE2 KTORG RSE SGT PELIK..KEDENGARAN SUARA HALUS YG MCM BIASA DGR KT UMAH..BAU PLAK CM MANAKUTKN..DA R MLM2 NIE..BAU PLAK GINI..WAT CUAK KTORG JE..MSING2 MENDIAMKN DIRI SMBIL MENONTON BLIK CTER IRONMAN..abis je cter masing2 bg pendapat n bintang.aku bg bulan je..hahaha

smpai kt kete,topik bau dan bunyi td disoal kembali..masing2 da naik bulu roma..da la tgh mlm.kul 2 plak tu..kejap lg nk lalu kalie castle..adoi2..cuak2..mcm2 teori dikuarkn.xkn la kt pawagam pn ade..tp kalo ikut cter2 sblm nie..kt pawagam pn ade je sume 2..tp jarang berlaku..hmm masing2 da mula risau..nk blik ke tdo masjid je mlm nie..huhuhu

akhirnya segala persoalan terungkai..makhluk 2 akhirnye memunculkn diri membuat pengakuan.."sebenarnya aku yg kuar kn bunyi td..xtahan dowh.."...haha..sume gelak cm nk pecah perut..KENTUT rupenye..xsenonoh btl.bau nasik lemak plak 2..ha spe mkn nasi lemak td..haha..pas 2 sorg lg makhluk nie pn bersuara "aku pn sme td tp xde la kuar bunyik"..hahaha..binaweng korng nie..wat malu je..nasib bk la xde awek dok dkt2 c2..xble tahan smpai abis cter ke?adoi2..

sepanjang perjalanan diteruskn ngan gelak ketawa..kentut dijadikan point tuk tgh mlm 2..cter ironman td da dilupakan.kisah kentut dipawagam adalah lebih menarik..timbul cadangan tuk menubuhkn kelab KKP selepas nie..hehe

ok r..penat plak tulis.cter angau nie aku smbung next post la..igt nk cter skit.tp terseronok plak cter.haha

pape pn..segala-galanya da terungkai..so jgn biarkan hidup anda KENTUT di pawagam..hehe

renung2kn dan selamat beramal

adios talamus
9 Responses
  1. Anonymous Says:

    xsenonoh


  2. apa da wei...dah xjd citer...tukar la tajuk...aduhhhh


  3. Syafira Says:

    orang yang post ni ke kentut?


  4. bdk baju pink Says:

    btol2... aku stuju... cite x der kaitan ngan tajuk... hape daaa...


  5. This comment has been removed by the author.

  6. safira...maaf..org yg kentut bkn penulis le..tp penulis xnk membongkarkn sape yg kentut 2..

    anonymous...ko x penah kentut ke?

    bdk baju pink...sbenarnya mmg nk tulis cter sal tajuk 2..tbe2 seronok plak cter sal kisah kt pawagam.so terpanjang plak..xpe2 pas nie smbung lg..tggu sje



  7. syafira Says:

    oo. sy igt penulis. post yang kelakar btw. sape dak rc yg diumpat?


  8. safira..hmm 2 xble diberitahu..nnti ble wat gado..