#Dapatkan dipasaran

Buku Autobiografi Hikayaterz

Kuala Lumpur: Hikayaterz Co. Ltd berjaya menerbitkan sebuah buku autobiografi yang bakal mendedahkan kisah hidup hikayaterz. Dikatakan buku ini telah mengambil masa beberapa tahun untuk disiapkan.

"Kite bakor aje!!" kata lipas kudung,22, (bukan nama sebenar). Beliau merupakan ketua pemuda sebuah parti politik di Sepangol. Baru-baru ini nama beliau sering dikaitkan dengan seorang pelajar latihan industri yang dikatakan sebagai kekasih gelap beliau. Beliau sering dilihat keluar malam di maple dengan kekasih gelapnya itu.

"I xtakot bini ok, I syg die" kata inspirasi arjuna,18, (bukan nama sebenar) ketika ditemubual dirumahnya baru-baru ini. Beliau merupakan peniaga tali leher, menggunakan blog sebagai medium untuk bermadah. Beliau menyatakan resipi kepada kejayaan beliau adalah dengan mendengar nasihat isteri.

"Eh? ade ke?" kata Perantau Malaya, 14, (bukan nama sebenar) ketika ditanyakan tentang terbitan buku autobigrafi Hikayaterz di Gerai Pasar Malam beliau. Beliau berkecimpung didalam industri pasar malam sejak Disember 2010. Beliau baru-baru ini telah menyiapkan satu "list" panjang mengenai tempat-tempat Pasar Malam seluruh KL.

"apo kono ni jang? den xwat apo2 x2" kata Saudagar Sepi, 76, (bukan nama sebenar) ketika dilihat berduaan dengan seorang wanita yang tidak mahu identitinya didedahkan. Setelah diterangkan bahwa kami bukan daripada krew terjah barulah beliau kembali tenang dan berkata "merepek2 ne memamg hobi saya"

"kerasnye batu, lembutnya air, eh? (terkejut dengan kedatangan krew kami) buku tu kuar doh ke? bagoh2..mari make secret recipe dlu" Saya, 57, (bukan nama sebenar) atau Pak Jabit berseloroh ketika ditemui dipejabatnya. Beliau merupakan pemain futsal dan badminton sambilan di Terengganu. Dikatakan bahawa beliaulah orang yang mempengaruhi keputusan Misbun untuk melepaskan Chong Wei.

"A life without cause is a life without effect" kata bdkbjupink, ?, (bukan nama sebenar) ketika ditemuramah dipejabat beliau. Beliau merupakan orang ketiga paling genius didunia dengan IQ 215 mengatasi Kim Um Yung dengan IQ 210. Beliau suka bertanyakan khabar dan seorang yang shweet

"Rhasta dan Ursa is the best combo" kata 4, 103, (bukan nama sebenar) ketika ditemui sedang bermain permainan komputer dipejabatnya. Krew kami tidak dilayan oleh 4 kerana beliau khusyuk bermain permainan tersebut dengan saya (baru terjebak dalam kancah permainan komputer) dan Daus di room 23 Garena.

"Cekidaut!!" jerit Daus, 7, (Mungkin nama sebenar) ketika beliau dikejutkan daripada tidur. Beliau dikataka telah tidur lebih 5jam didalam pejabatnya. Beliau sedang memecahkan Malaysian Book Record dan menurut beliau ini merupakan rekod tidur yang paling lama bagi pelajar latihan industri.

"Ya saya memang hot" kata Nur Qistina Zahraa, 7, (Bukan nama sebenar) ketika beliau dilihat sedang meniru butt dance dikonsert F1 di KLCC. "I want nobody2 but you..i wan.." krew terpaksa men"sensor" temubual seterusnya kerana terlampau merbahaya untuk disiarkan. Beliau dikatakan telah melarikan diri daripada Rumah Bahagia diPerak.

"Astargfirullah" kata luqmanulhakim, 22, (Bukan nama sebenar). Krew kami tidak sempat menghabiskan temubual kerana diajak sembahyang dimasjid dan mendengar ceramah beliau berkenaan kepentingan promosi dan publikasi.Beliau merupakan pendakwah bebas yang mempunyai gaji paling mahal antara semua Hikayaterz

Berikut merupakan komen-komen yang diterima mengenai buku terbitan Hikayaterz

"Suatu buku yang ditunggu-tunggu"
--Berita Hairan

"kesal, mengarut, dan xpatut.tapi aku patut ade dalam buku tu"
--Ridhwan aka hikayaterz bayangan

"Yes, this is a good book, great literature. Now can you give my fu**** phone back?"
--J.K. Rowling

"ha? ape tu?"
--Liyana Jasmay

"menarik. buku ini bukan daripada planet kami."
--Alien (makhluk asing)

"Aku ade seribu adjektif untuk minyak, tapi satu je adjektif untuk buku ini. Terbaik"
--staf petronas kowt

"Akhirnye.satu buku yang menarik untuk dibaca.lebih baik daripada konspirasi video"
--Dato Seri bertiga
Buku ini dijangka akan menjadi fenomena dalam sejarah Malaysia -AP

9 Responses
  1. 4 Says:

    IQ Rank:

    First place IQ: 444 (4)
    Second place IQ: 215 (bdkbjupink)
    Third place IQ: 210 (Kim Um Yung)
    So on IQ: 190 (Einsten)



  2. buku nie dah kuar patutla Micheal Bay call ak smalm...transformers 4...


  3. 4 Says:

    kate main sponsor movie die..emang ptot la die call ucap tahniah


  4. sume dah start mengarut dah..


  5. 4 Says:

    lek r wonder..eh clap..qistina the aligator


  6. bukan ucap tahniah...dia panggil ak join zizan, repair robot...


  7. 4 Says:

    ak semalam dak2 bujang call, ajak join bisnes basikal. lps kuar jail r


  8. ha3..nk tergelak aku bc..