#ceciter spesel edision

Rafiq sdg mnggu mamat blk drpd tnds..sempat lgi die berkhayal2 dlm NCE..sbnrnye arini besday seorg kwn die..adam (bukan name sbnr) (klik sini utk gmbr ksukaan die)
smbil merenung bulan, die tibe2 bersuara

Rafiq:adam2..xpuas ati tol aku ngan ko..org laen int*** jgk..die siap leh g kerteh, lumut..pastu claim nk ribu2.mkn sedap..ptot r makin berisi..kat mane agknye die skrg...
---
Di satu tmpt jauh di kota metropolitan..dimana rmai yg terjerumus ke kdlm trafik jem..
adam terbatuk..die sdg berkarok dgn Seo Hyun (bkn name sbnr), Choi Soo (bkn name sbnr), meet uncle we (kwn bygn hikayaterz) dan hanazawa rui (ataupun arjona)..

Adam: uhuk999..sape kutuk aku ni,.s*al r..pantang org ampang dicabar.. ni nk ceciter ni..aku dlu bg can je..klau x da lame aku naek presiden medteakh (suatu klb di UTT)..sib bek aku bekas project manager h5i
Seo Hyun: abe..g nyanyi la nuh..lagu abe tuh kn.. butt dance..
Choi Soo : gogo adam, butt dance..
Meet uncle we: kesah ape aku~ lagu aku nur kasih je
hanazawa: weih, korang nyanyi r dlu, aku xleh nyanyi, part aku cinta kristal je..
Adam: arini besday aku weih, sume yg ade kat cni, aku blnje teh tarik tanpa alkohol..

beginilah kehidupan mereka seharian..adam..wlaupun die tampak begini..die sbnrnye mmpunyai nilai2 murni (ade kowt)..cthnye, slalo pkse org mkn sekali, wlaupun org xnk, tdo awal n suke diet pelik2.. ajak semayang jemaah kat bilik dgn meet uncle we jadi imam, byk kali jgk la ajak g msjid, klau terawih tu xpenah miss, malah ajak org skali, wlaupun org tu da muntah2, blnje kfc bile mkn2 bsr hikayaterz and paling menarik, lagu2 korea yg sering berkumandang utk mngejutkan hikayaterz spya g kls, atau mkn, atau stadi, serta byk lg,..

~~~selamat hari lahir kpd adam (bkn name sbnr)~~

--
berbalik kpd Rafiq..
Rafiq: baek aku p check mamat neh, klau nk encing pun xkn lame mcm ni.

Rafiq keluar NCE n brjln kedlm kegelapan mlm kearah tnds dihujung bangunan rnr tersebut, apekah yg telah trjadi kpd mamat?

akan bersambung..

p/s: adam sem lps dgr cter result gempak, dean..mgkinkah hikayaterz akan merasa belanja mkn besar lg????
4 Responses

  1. selamat hari lahir pada adam..
    hensem, kacak, lg bergaya...



  2. Gyrospheres Says:

    Dah follow..nice blog..

    http://gigitancinta.blogspot.com